Weekendopvang 18+

1 x per maand biedt N-Joy een weekendverblijf aan voor volwassenen (18+). We verblijven het weekend op een bungalowpark in een huisje met maximaal 4 personen en 1 begeleider. Gezelligheid en leuke activiteiten die aansluiten bij dat wat jij leuk vindt! Tijdens het weekend wordt er op een ontspannen wijze gewerkt aan je persoonlijke leerdoelen.

De weekendopvang 18+ wordt op meerdere lokaties in Nederland georganiseerd. (vaak ik samenspraak met de deelnemers)

Het weekendprogramma

Het weekendprogramma is van vrijdagmiddag tot zondagavond. Je wordt thuis opgehaald op een nabij gelegen station.

Voorbeelden van enkele activiteiten zijn:

• Bezoek aan een pretpark, dierentuin, bioscoop, theatervoorstelling, museum of een concert
  • Lasergamen, karten, bubbleballen, zwemmen in en sub-tropisch zwemparadijs, GPS-tochten, gamen, filmkijken etc.
  • Het maken van een stadswandeling, boottocht of een avondje stappen behoren ook tot de mogelijkhed.

Daarnaast werken we samen aan jouw zelfstandigheid, sociale vaardigheden en andere persoonlijke leerdoelen. Maatschappelijke waarden en normen vinden wij zeer belangrijk en maken deel uit van onze begeleiding.

Vakantieopvang 18+

Tijdens de mei- zomer en herfstvakantie organiseerd stichting N-Joy leuke vakanties en rijzen voor onze doelgroep. Deze vakanties worden zowel in Nederland als in Frankrijk, Duitsland en Italie georganiseerd.

Vooraf wordt met de deelnemers besproken waar men naartoe wil, dit wordt dan ruim van te voren besloten zodat ook nieuwe deelnemers kunnen instromen tijdens de vakantieweek. N-Joy organiseerd het verblijf, reserveringen, activiteiten, maaltijden en begeleiding. De rest van de week wordt altijd in gezamelijk overleg bepaald door de deelnemers zelf.

Heb je een specifieke vraag over weekendopvang voor volwassenen, of wil je je aanmelden voor een weekend? Ga naar meer aanmelden. Een kosteloze kennismaking bij u thuis behoord tot de mogelijkheden.